Regulamin

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu profilmat-lustra.pl  obowiązuje od dnia 1.09.2021

  1. Wstęp

    Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym profilmat-lustra.pl jest prowadzony przez PROFILMAT Sroka Kazimierz, Beata, Tomasz Spółka Jawna ul. Ligonia 44, 47-325 Kamień Śląski, NIP 7541012171; REGON 53979338, KRS 0000087334

    Adres Sprzedawcy: PROFILMAT Sroka Kazimierz, Beata, Tomasz Spółka Jawna ul. Ligonia 44, 47-325 Kamień Śląski

    Adres e-mail Sprzedawcy: profilmat.lustra@gmail.com

    Numer telefonu Sprzedawcy: kom. 539943291, 530475192,  tel. 77/4558152

    Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
    Ing Bank Śląski SA 34 1050 1504 1000 0005 0045 8351

    Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych powyżej.

    Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 7.00 do 15.00.

    Dokonywanie przez Klienta połączeń telefonicznych z Obsługa Klient wymaga poniesienia przez Klienta kosztów, na rzecz operatora publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.), z którego usług korzysta Klient. Koszt połączeń naliczany jest według taryf operatora publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, z których korzysta Klient. Cena za minutę oraz rozliczanie połączenia zależne są od taryfy operatora, z której korzysta Klient.

    Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego usługi drogą elektroniczną polegające na: prowadzeniu konta w Sklepie internetowym, umożliwieniu złożenia zamówienia w Sklepie internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia i dokonania zakupu Produktu na podstawie zawartej Umowy Sprzedaży.

    Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie i nieprzerwanie na stronie internetowej profilmat-lustra.pl w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie i zapisanie na trwałym nośniku w każdej chwili.

    Poprzez fakt korzystania ze Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl i akceptację Regulaminu, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu oraz akceptuje wszystkie jego postanowienia i zobowiązuje się do przestrzegania ich. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Kupującym. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Kupującego.

    OFERTA SKIEROWANA JEST TYLKO DO OSÓB FIZYCZNYCH I FIRM Z TERENU POLSKI, NIE SPRZEDAJEMY I NIE WYSYŁAMY TOWARU ZA GRANICĘ.
  2. Definicje

    KONSUMENT - osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

    OBSŁUGA KLIENTA - wydzielone przez Usługodawcę Biuro Obsługi Klienta, za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie podczas połączenia telefonicznego.

    DZIEŃ ROBOCZY – jeden pełny dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.

    FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

    FORMULARZ ZAMÓWIENIA – stanowi usługę elektroniczną będącą interaktywnym formularzem dostępnym w Sklepie Internetowym umożliwiającym złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

    KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

    KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

    KONTO – stanowi usługę elektroniczną będącą oznaczonym indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiorem zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.

    PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

    REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

    SKLEP INTERNETOWY - Sklep Internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym:  profilmat-lustra.pl

    UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

    SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – PROFILMAT z siedzibą Kamień Śłąski ul. Ligonia 44 wpisaną , NIP   7541012171 adres poczty elektronicznej: profilmat.lustra@gmail.pl , tel. +48 77/4558152

    UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu lub Usługi zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

    USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

    USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

    USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017 poz. 683 tekst jednolity z dnia 2017.03.30)

    ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Projektu ze Sprzedawcą.
  3. Postanowienia ogólne

    Niniejszy regulamin określa: zasady korzystania ze Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl,  składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie Internetowym profilmat-lustra.pl, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

    Do korzystania ze Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl, w tym przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl oraz składania zamówień na produkty, potrzebne są:

    - urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową: Microsoft Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies, lub Microsoft Edge w wersji 17 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies, lub Mozilla Firefox w wersji 68 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i Cookies, lub Opera w wersji 58 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i Cookies, lub Google Chrome w wersji 75 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i Cookies, oraz minimalna rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 pikseli.

    - zainstalowany program FlashPlayer

    - aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)

    W wersji serwisu przeznaczonego na urządzenia mobilne mogą nie być dostępne wszystkie funkcjonalności jak w wersji standardowej.

    Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl zgodnie z jego przeznaczeniem.

    Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.

    Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

    Przeglądanie asortymentu Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl oraz składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl nie wymaga rejestracji,  jednak dokonanie rejestracji jest rekomendowane w celu usprawnienia procesu zamawiania produktów oraz umożliwienia Klientowi korzystania z dodatkowych, przeznaczonych wyłącznie dla osób zarejestrowanych, funkcjonalności Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl

    Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

    Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  4. Rejestracja nowego klienta w sklepie profilmat-lustra.pl

    Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres poczty e-mail, hasło dostępu oraz należy zaakceptować regulamin Sklepu Internetowego i Politykę Prywatności.

    Założenie Konta w Sklepie  jest darmowe.

    Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu (adresu e-mail) i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

    Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy sprzedającego.

    Poprzez rejestrację Klient zawiera ze Spółką umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną mającą za przedmiot prowadzenie przez Spółkę konta Klienta w Sklepie Internetowym profilmat-lustra.pl

    Po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym profilmat-lustra.pl każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.

    Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą skutecznej rejestracji przez Klienta albo każdorazowo z chwilą korzystania Klienta z Serwisu (w przypadku braku Rejestracji i zalogowania). We wszystkich przypadkach umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.
  5. Zasady składania i realizacji zamówień

    Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wszystkie podane ceny są wyrażone w PLN i zawierają podatek VAT.

    Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT , w przeciwnym wypadku wystawiamy Paragon

    W celu złożenia Zamówienia należy:

    - zalogować się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;(opcjonalnie);

    Logowanie do Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl odbywa się poprzez wpisanie w formularzu logowania adresu e-mail oraz hasła podanych przy rejestracji konta Klienta

    Klient, który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności Sklepu Internetowego, w tym składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl oraz dodatkowo, monitorować status swoich zamówień, dodawać produkty do koszyka, dodawać produkty do schowka, przeglądać produkty w koszyku i schowku do momentu gdy nie zostaną one usunięte ze sklepu internetowego.

    - jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

    - wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „dodaj do  koszyka”;

    -wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru zamówienia;

    -kliknąć przycisk “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”

    -wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

    Dostarczenie przedmiotu zamówienia możliwe jest jedynie na terenie Polski

    Spółka uprawniona jest do wprowadzenia maksymalnej ilości sztuk danego produktu objętej jednym zamówieniem.

    W przypadku, gdy w ramach jednego zamówienia Klient zamawia co najmniej 2 produkty, zamówienie może zostać podzielone przez Spółkę na co najmniej 2 (dwie) części (zwane dalej „Paczkami”), przy czym nie powoduje to zwiększenia kosztów dostawy zamawianych Produktów.

    Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Spółce oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu lub produktów. Złożenie zamówienia nastąpi w momencie wciśnięcia przez Klienta przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

    Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w trakcie składania zamówienia lub, w przypadku Klientów zarejestrowanych, wskazany w koncie Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Spółkę zamówienia złożonego przez Klienta.

    Usługodawca uprawniony jest do zablokowania konta Klienta, jeżeli jego działanie w ramach Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl naruszy powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich (w tym w szczególności prawa na dobrach niematerialnych), dobra osobiste osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego regulaminu. O zamiarze zablokowania konta Klienta Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Sklepie Internetowym profilmat-lustra.pl.

    Wszelkie nieprawidłowości w działaniu Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl oraz reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną mogą być zgłaszane Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na  adres e-mail: sklep.profilmat@gmail.com Reklamacje dotyczące produktów mogą być zgłaszane stosownie do postanowień regulaminu.

    Zgłoszenia, o których mowa powyżej , będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

    Klientowi rekomenduje się zachowanie w tajemnicy loginu i hasła do swojego konta w Sklepie Internetowym profilmat-lustra.pl. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta w Sklepie Internetowym, w sytuacji, w której Klient udostępnił osobom trzecim lub nie zabezpieczył należycie loginu i hasła przed dostępem przez osoby trzecie i zostanie wyrządzona szkoda przez te osoby. Hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta.

    Osoby korzystające ze Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl w imieniu i na rzecz osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, ale posiadającej zdolność do czynności prawnych (zwanych dalej łącznie „Osobami Prawnymi”), w tym w szczególności dokonujące zakupów w imieniu Osób Prawnych oświadczają i zapewniają, iż w chwili podejmowania jakichkolwiek działań w imieniu Osób Prawnych będą należycie umocowane do dokonywania takich działań w imieniu danej Osoby Prawnej.
  6. Informacje o produktach

    Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego profilmat-lustra.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

    Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego  profilmat-lustra.pl:

    -zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich (PLN);

    - nie zawierają kosztów dostawy; koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta; całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz z kosztami dostawy oraz kosztami usług dodatkowych, o ile takie zostaną przez Klienta wybrane) wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.

    Spółka zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  7. Oferowane formy płatności i dostawy

    a) Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:,

    -przesyłka kurierska,

    - przesyłka kurierska pobraniowa,

    - odbiór osobisty dostępny pod adresem: Kamień Śląski, ul. Ligonia 44

    b) Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

    - Płatność przy odbiorze/ płatność za pobraniem

    - Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

    - Płatności elektroniczne

    Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu  profilmat-lustra.pl.

    W zależności od wybranego przez Klienta sposobu dostawy (pkt a) zapłaty za zamówienie można dokonać w jeden z następujących sposobów:

    -gotówką

    - kartą płatniczą

    - przelewem online za pośrednictwem serwisu tpay

    Ze względu na specyfikę działania systemów płatności elektronicznych, w razie wyboru przez Klienta płatności z góry jako formy płatności i niedokonania płatności w terminie 5 dni zamówienie złożone przez Klienta może zostać anulowane (co będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty Klienta przez Spółkę).

    Klient nie ma możliwości zapłacić za część zamówienia z góry a za część zamówienia przy odbiorze.
  8. Wystawianie i doręczanie faktur/paragonów

    Faktury/paragony wystawiane są w formie papierowej i dołączane są do zamówienia pod listem przewozowym.

    W przewidzianych prawem przypadkach Faktura może zostać wystawiona w formie elektronicznej.

    Akceptując niniejszy Regulamin Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Profilmat Sroka Kazmierz, Beata, Tomasz Sp.J. faktur, faktur korygujących i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres mailowy (to jest na adres mailowy podany przez Klienta podczas rejestracji lub podczas składania Zamówienia). Jednocześnie Klient oświadcza, że będzie odbierał powyższe faktury elektroniczne pod podanym przez siebie adresem e-mail.
  9. Sposób, dostawa i termin realizacji zamówień

    Dostawa przedmiotu zamówienia możliwa jest jedynie na terenie Polski za pośrednictwem jednej ze wskazanych poniżej możliwości: kurier DPD Polska; kurier Inpost, kurier Poczta Polska, kurier paletowy Geis

    Dodatkowo Klient ma możliwość odbioru zamawianych produktów w siedzibie sprzedającego.

    Termin realizacji zamówienia

    Sprzedający zamieszcza na stronie internetowej Sklepu Internetowego przedstawiającej dany produkt informację o liczbie dni roboczych, w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia.

    Powyższa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia bezpośrednio do Klienta (za pośrednictwem firmy kurierskiej) .

    W większości przypadków standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin.

    W razie czasowej  niedostępności Produktu Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany – maksymalnie w przeciągu 4 dni roboczych. Jeżeli zamówienie składa się z Produktów o różnym terminie realizacji, to zamówienie jest wysyłane do Klienta etapami jako oddzielne paczki.

    Termin ten należy liczyć w następujący sposób:

    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu: gotówką przy odbiorze osobistym – od kolejnego dnia roboczego.

    Na terenie Polski przedmiot zamówienia może być dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej (to jest DPD i Inpost, Poczta Polska lub Geis) pod wskazany przez Klienta adres.

    Podanie przez Klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy może spowodować wydłużenie czasu dostawy lub uniemożliwić dostawę.

    Firmy kurierskie za pośrednictwem których dostawa może być realizowana posiadają własne regulacje co do sposobu realizacji usługi dostawy (w tym w zakresie ewentualnych reklamacji dotyczących dostawy, czasu i sposobu zgłaszania ewentualnych uszkodzeń przesyłki i innych istotnych kwestii).
  10. Warunki reklamacji produktów

    Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi rzeczy bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili, a które zostały stwierdzone przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania produktu Klientowi.

    Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

    W celu zgłoszenia reklamacji Klient winien przesłać na adres mail Sprzedawcy sklep.profilmat@gmail.com, zgłoszenie reklamacyjne z opisem wady produktu oraz ze zdjęciem wady.

    Sprzedający ma prawo żądać dostarczenia Usługodawcy reklamowany produkt lub produkty.

    Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia reklamacji jest informacja od Sprzedającego o przyjęciu do rozpatrzenia tej reklamacji.

    Zwracany produkt Klient dostarcza na adres Sprzedającego.

    Spółka rozstrzygając reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz biorąc pod uwagę żądania Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Klient uprawniony jest także do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, stosownie do przepisów kodeksu cywilnego dot. rękojmi przy sprzedaży. W razie braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub w sytuacji gdy produkt był już naprawiany lub wymieniany, Spółka zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

    Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Spółki z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Spółce za nabycie danego produktu wraz z kosztami dostawy z tytułu umowy sprzedaży.

    Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

    Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

    Na podstawie art. 14 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) uprzejmie informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępniła platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platformę ODR).
  11. Warunki gwarancji

    Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

    Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

    W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie cywilnym.

    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w wyniku niezgodnego z instrukcją użytkowania produktu.
  12. Odstąpienie od umowy

    Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2019.134 t.j. z dnia 2019.01.23 z późn. zm.) Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

    - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@profilmat.pl

    - pisemnie na adres Sprzedawcy

    - osobiście w siedzibie Sprzedawcy

    Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.

    Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

    Bieg terminu w którym przysługuje prawo do odstąpienia rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

    Skutki odstąpienia od Umowy:

    W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

    Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

    Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy.

    Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

    Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany.

    Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

    - Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

    o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,

    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

    Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania innego niż koniecznego do stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania rzeczy, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentacją wydanymi przy jego sprzedaży.
  13. Dane osobowe

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Profilmat Sroka Kazimierz, Beata, Tomasz spółka jawna

    2) Pani/Pana dane osobowe  przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia

    4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 1 roku lub 6 lat w przypadku wyboru FV

    5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych

    6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    7) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji zamówienia